Boeken bestellen

Arc

Aan het einde van het schooljaar krijgen alle (nieuwe) leerlingen bericht van school en van Van Dijk over het bestellen van de boeken. Vanaf de dag dat oude boeken ingeleverd zijn (woensdag 10 juli 2019 a.s.) kunnen de boeken besteld worden, dit kan tot en met zondag 14 juli. Het bestellen gaat online via de site van Van Dijk op de volgende manier of bekijk het instructiefilmpje onderaan deze pagina:

  1. Vul op de site van Van Dijk bij “Bestel jouw leermiddelenpakket” de plaats van de school in: Laren
  2. Volg daarna de volgende stappen:
  3. Naar welke school ga je? Kies: College De Brink
  4. Naar welke klas ga je? Kies: Klasnaam (bv. 1M1 of B3GVWB)
  5. Kies voor “Volgende” (u hoeft geen pakketnummer in te vullen).
  6. U moet bij deze stap een account aanmaken. Heeft u meerdere kinderen, per kind moet er een account aangemaakt zijn/worden. Bij de bestelling moet u het leerlingnummer invullen.

De kosten van de boeken zijn voor rekening van school. Er zijn echter ook kosten die voor uw rekening komen. Op de site van VanDijk en op mijn.collegedebrink.nl vindt u een overzicht van deze kosten. Deze kosten worden door Van Dijk namens College De Brink geïnd. De boeken moeten uiterlijk 22 juli 2018 besteld zijn. Dan worden ze uiterlijk een week voordat school begint bij je huisadres of afleverlocatie afgeleverd.

Mocht u nog vragen hebben over het bestellen van boeken, dan kunt telefonisch contact opnemen met school, of indien wij zijn gesloten per mail met info-cdb@gsf.nl.